....Мой метод решения крест накрест... Все проверила!По двум сторонам уравнения получилось 180.) Давай вместе разберем. Умножаем крест накрест и уравниваем
1)Х-2×12=36×5
Далее умножаем
2) Х-24=180
Теперь нам нужно найти Х. Чтобы найти неивестное число к 180 прибавляем 24.
3)Х=180+24 4)Х=204.
ПРОВЕРКА:
Теперь подставим в уравнение за место икса 204.
204-2×12=36×5
Давай решим всё по действиям что-бы ты поняла. (Сначало умножение в левой стороне уравнения)
1)2×12=24 Потом от 204 отнимаем то,что получили в первом действии проверки. 2)204-24=180 (Это левая часть уравнения,т.Е.204-2×12)
Теперь правая часть 36×5=180.
Собственно все! Мы проверили,и по двум боковым сторонам ответ 180.)
Менэ матур коз дэ житте. Кознен килуе белэн узгэрешлэр дэ башланды.Кошлар жылы якларга очып киттелэр. Алардан башка ничектер ямансу. Эмма яз конне алар безнен яныбызга барыбер кайтачаклар. Мин белэм. Агачлар узлэренен матур яшел кулмэклэрен сарыга hэм кызылга алыштырдылар. Аларга бик тэ килешэ. Янгырлар да хэзер икенче. Жэй конне алар жылы, котеп алган булсалар, хэзер — салкын, коеп ява торган. Басуларда да эшчелэргэ эш кубэйде. Алар кон-тон уныш жыялар. Э мин дусларым белэн, жэй буена ял итеп, хэл жыеп, мэктэпкэ барам. Безгэ анда укытучылар яна белемнэр бирэчэклэр. Мин бик котеп алдым яна уку елын.
Все проверила!По двум сторонам уравнения получилось 180.)
Давай вместе разберем.
Умножаем крест накрест и уравниваем
1)Х-2×12=36×5
Далее умножаем
2) Х-24=180
Теперь нам нужно найти Х.
Чтобы найти неивестное число к 180 прибавляем 24.
3)Х=180+24
4)Х=204.
ПРОВЕРКА:
Теперь подставим в уравнение за место икса 204.
204-2×12=36×5
Давай решим всё по действиям что-бы ты поняла.
(Сначало умножение в левой стороне уравнения)
1)2×12=24
Потом от 204 отнимаем то,что получили в первом действии проверки.
2)204-24=180 (Это левая часть уравнения,т.Е.204-2×12)
Теперь правая часть 36×5=180.
Собственно все!
Мы проверили,и по двум боковым сторонам ответ 180.)
Менэ матур коз дэ житте. Кознен килуе белэн узгэрешлэр дэ башланды.Кошлар жылы якларга очып киттелэр. Алардан башка ничектер ямансу. Эмма яз конне алар безнен яныбызга барыбер кайтачаклар. Мин белэм. Агачлар узлэренен матур яшел кулмэклэрен сарыга hэм кызылга алыштырдылар. Аларга бик тэ килешэ. Янгырлар да хэзер икенче. Жэй конне алар жылы, котеп алган булсалар, хэзер — салкын, коеп ява торган. Басуларда да эшчелэргэ эш кубэйде. Алар кон-тон уныш жыялар. Э мин дусларым белэн, жэй буена ял итеп, хэл жыеп, мэктэпкэ барам. Безгэ анда укытучылар яна белемнэр бирэчэклэр. Мин бик котеп алдым яна уку елын.