Балалар бақтан 93_алма , 87_алмұрт және 129_өрік теріп алды.Олар алмалар санын бірдей етіп, алмұрттар санын бірдей етіп және өліктер санын бірдей етіп бөліп алды.Жеміс жинауға неше бала қатысты? Көмеңтесіңдерш білем оңай бірақ миым жетпей тұр
6.2) Для решения данных упражнений необходимо выполнить противоположные действия, например x-a=b, a = x-b, поэтому буду сразу писать решение, без условия. ответы отмечены курсивом.
6.1 54, 4, 77, 7, 8, 80.
6.2 1 ,0, 0, 0, 18, 0.
Пошаговое объяснение:
6.1) 9* 6 = 54 (72-56):4 = 4 (16:4) 100-3*7+2 = 77 (100-23)
49 / 7 = 7 (63-15):8 = 8 (48:8) 100-42:6*5 = 80 (100 - 4*5)
6.2) Для решения данных упражнений необходимо выполнить противоположные действия, например x-a=b, a = x-b, поэтому буду сразу писать решение, без условия. ответы отмечены курсивом.15:15 = 1 14-14 = 0 0:34 = 0
0:15 = 0 18 - 0 = 18 17:0 = 0
1) 2
2) 102
3)320
4) -50
Пошаговое объяснение:
1) (-347-18*(-5)+27):(-115)=(-347+90+27):(-115)=-230:(-115)=2
(1.умножаем -18 на - 5, получаем 90
2.складываем -347+90+27, получаем -230
3.делим -230 на -115)
2.-220:(-36+14)*11-8= -220:(-22)*11-8=110-8=102
(1. складываем -36 и 14, получаем -22
2.вычисляем -220:(-22)*11 получаем 110
3. 110-8=102)
3.280-280:(-16+2)*2=280-280:(-14)*2=280+20*2=280+40=320
(1.складываем -16+2, получаем -14
2.280:(-14)=-20
3.20*2=40
4.280+40=320)
4.-840:(70-70:(-5))*(-5)=840:(70+14)*(-5)=840:84*(-5)=-50
(1. делим -70 на - 5, получаем 14
2.складываем 70 и 14, получаем 84
3 поочерёдно вычисляем оставшееся выражение)