Мен дизайнер болғым келеді . бұл өте қызықты мамандық. бір болу үшін , біз аударту ғана емес қабілетті болуы тиіс . біз , кестесін және одан да көп аударғым қабілетті болуы тиіс . біз 3d модельдеу туралы ұмытпау керек . бұл олардың дәмі қарастыру , клиенттермен жұмыс істеу үшін түсінікті болуы керек. осы бөлігі мен сондай-ақ істеп жатырмын , сондықтан бұл мамандық маған өте қолайлы болып табылады . ол қиын , сондай-ақ барлық басқа кәсіптер болып табылады . бірақ қиындықтарға қарамастан , менің дизайнер болғым келеді .
до столкн. 4 мин; после столкн. 30 сек; после столкн. 26 м; разн скор. 4 м/мин; расст. быстр. до изб. --- ? м Решение. 26 * (60:30) = 52 (м/мин) общая скорость колобков( 1 мин=60сек); 52 - 4 = 48 (м/мин) была бы общая скорость без разницы; 48 : 2 = 24 (м/мин) скорость "медленного колобка" ; 24 + 4 = 28 (м/мин) --- скорость "быстрого" колобка; 28 * 30 : 60 = 14 (м) подкатился к своей избушке "быстрый" колобок после столкновения (1 мин=60 сек); 28 * 4 = 112 (м) откатился от своей избушки "быстрый" колобок перед столкновением; 112 - 14 = 98 (м) расстояние до своей избушки у "быстрого" колобка: ответ; более быстрый колобок оказался на расстоянии 98 м от своей избушки.
до столкн. 4 мин;
после столкн. 30 сек;
после столкн. 26 м;
разн скор. 4 м/мин;
расст. быстр. до изб. --- ? м
Решение.
26 * (60:30) = 52 (м/мин) общая скорость колобков( 1 мин=60сек);
52 - 4 = 48 (м/мин) была бы общая скорость без разницы;
48 : 2 = 24 (м/мин) скорость "медленного колобка" ;
24 + 4 = 28 (м/мин) --- скорость "быстрого" колобка;
28 * 30 : 60 = 14 (м) подкатился к своей избушке "быстрый" колобок после столкновения (1 мин=60 сек);
28 * 4 = 112 (м) откатился от своей избушки "быстрый" колобок перед столкновением;
112 - 14 = 98 (м) расстояние до своей избушки у "быстрого" колобка:
ответ; более быстрый колобок оказался на расстоянии 98 м от своей избушки.