В
Все
М
Математика
О
ОБЖ
У
Українська мова
Д
Другие предметы
Х
Химия
М
Музыка
Н
Немецкий язык
Б
Беларуская мова
Э
Экономика
Ф
Физика
Б
Биология
О
Окружающий мир
Р
Русский язык
У
Українська література
Ф
Французский язык
П
Психология
А
Алгебра
О
Обществознание
М
МХК
В
Видео-ответы
Г
География
П
Право
Г
Геометрия
А
Английский язык
И
Информатика
Қ
Қазақ тiлi
Л
Литература
И
История
Mahb
Mahb
22.02.2022 20:43 •  Математика

ДО ТЬ ВИРІШИТИ ЗАДАЧУ БУДЬ-ЛАСКА
Задача 1
ВНП в умовах повної зайнятості складає 18 млрд.дол. фактичний обсяг ВНП становить 15 млрд дол. Сума податків складає 15% від величини ВНП. Державні витрати і послуги становлять 2 млрд.дол. визначити, балансується державний бюджет з дифіцитом чи профіцитом. Встановити його розміри. Як зміниться сальдо державного бюджету при досягненні повної зайнятості. За яких умов дефіцит державного бюджету не є безпечним для економіки вцілому.

Задача2
Сума регулюючих доходів бюджету дорівнює 20 млн.грн.. сума закріплених доходів- 24 млн.грн, сума видаткової частин бюджету – 50 млн.грн., а сума субвенцій складає 30% суми дефіциту бюджету. Визначити:
А) суму дефіциту бюджету;
Б) суму субвенцій бюджету;
В) суму профіциту бюджету, якщо сума регулюючих доходів збільшилася на 10 млн.грн., сума закріплених доходів на – 11 млн.грн., сума видаткової частини – на 2 млн.грн.

Показать ответ
Ответ:
Govnyuk
Govnyuk
16.08.2020 03:02
Я решил так: Домножаем неравенство на √(2)/2.
\frac{ \sqrt{2} }{2} cosx- \frac{ \sqrt{2} }{2} sinx+cos2x \geq 0 \\ 
cos( \frac{ \pi }{4} )cosx-sin( \frac{ \pi }{4} )sinx+cos2x \geq 0 \\ 
cos( \frac{ \pi }{4}+x)+cos2x \geq 0 \\ 
2cos( \frac{ \frac{ \pi }{4}+3x}{2} )cos( \frac{ \frac{ \pi }{4}-x}{2} ) \geq 0

Теперь ищем нули.
\frac{ \frac{ \pi }{4}+3x}{2} =\frac{ \pi }{2} + \pi n \\ 
x=\frac{ \pi }{4}+ \frac{2 \pi }{3} n \\ 
\frac{ \frac{ \pi }{4}-x}{2}=\frac{ \pi }{2} + \pi k \\ 
x= \frac{5 \pi }{4} +2 \pi k \\ 

n∈Z, k∈Z
Теперь нужно применить метод интервалов. С второй серией корней все ясно, просто отмечаем на триг окружности точку 5pi/4. А как быть с первой серией? Сделаем так, отметим ВСЕ точки,которые дает эта серия, на круге. Подставим k=-1, получим -5pi/12 (эта точка лежит между 3pi/2 и 2pi. 
При k =0: pi/4
При k=1: 11pi/2 (между pi/2 и 5pi/4). Все, если мы теперь возьмем k=2, то мы опять попадем в точку 19pi/12 находящуюся на круге там же где -5pi/12. Мы замкнули круг.
Теперь подставляем значение x из любого промежутка, находим знак функции на этом интервале, а дальше знаки чередуем.
Получаем как раз указанный тобой ответ. 
0,0(0 оценок)
Ответ:
you58
you58
09.04.2020 01:13
   Дуслар-ин яын кешелэр алар. Мин аларга шатлыкларымны ,кайгыларымны сойли алам.
    Дуслары белэн бик куп кызыклы вакыйгалар була.  Сезгэ шунын берсен сойлэп китэсем килэ.Бу вакыйга минем дустым - Азат белэн булды Азат бүген соң уянды. Тиз генә юынды, ашады да, китапларын сумкасына тутырып, мәктәпкә йөгерде. Дәресләр башланган иде инде. Азат сыйныфка йөгереп керде, физика дәресе бара икән. Классташлары Азатка гаҗәпләнеп карадылар. “Тагын соңга калдың, бу юлы ни булды?” – дип сорады укытучы.
Азат башта каушап калды, тынычлангач, гаҗәеп бер вакыйга сөйләде.
– Мин мәктәпкә бара идем. Күрәм, агачта кечкенә генә бер песи баласы утыра. Агач төбендә исә бер кызчык елап басып тора. Мин тиз генә агач башына менеп, песи баласын коткардым. Шуннан соң юл аша чыгарга теләгән идем, ә анда зур сумкалар күтәреп басып торган әбине күрдем. Ул миннән юл аркылы чыгарырга ярдәм сорады. Аңа да ярдәм иттем, әмма шулвакыт үземнең мәктәпкә соңга калганымны аңладым.
– Соңыннан ни булды? – дип сорады укытучы.    
– Мин парк аша гына, турыдан чыгарга булдым. Паркта караңгы иде. Беркем дә күренми. Шунда көтелмәгән хәл булды. Паркта миңа чит планетадан килгән кешеләр очрады.
Шунда бөтен класс кычкырып көлеп җибәрде.
– Нинди кызык вакыйга! Шуннан тагын ниләр булды? – дип елмайды укытучы.
Шулчак әнисе тавышына уянып китте малай. Башта ул берни аңламыйча торды. Төш кенә күргән икән бит Азат. Ул сәгатькә карады. Аһ, сәгать уклары 8гә якынайган икән инде! Дәресләрен әзерләмәгәнен дә онытып, иртәнге ашын да ашап тормыйча, малай мәктәпкә йөгерде. Мәктәптә соңга калганын ничек аңлатыр инде хәзер...
      Без дусларым белэн уйнарга , саф-хава суларга чыгабыз , Алар белэн гел кунелле.
        Минемчэ ,дуслары булган кеше бик бэхетле кеше ул , чонки дуслар белэн гел кунелле!
         ошибки есть просто у меня татарского ввода не включена извини ,НАдеюсь исправишь!
0,0(0 оценок)
Популярные вопросы: Математика
Полный доступ
Позволит учиться лучше и быстрее. Неограниченный доступ к базе и ответам от экспертов и ai-bota Оформи подписку
logo
Начни делиться знаниями
Вход Регистрация
Что ты хочешь узнать?
Спроси ai-бота