робота над проектом «як готуються бджоли до зими? » що мені цікаво дізнатися: про особливості життя бджіл, їхню щоденну працю та про те, як вони готуються до зими та зимують. мені можуть розповісти про це (хто) вчитель з природознавства, пасічник, батьки. щоб більше дізнатися, я можу відвідати пасіку, поспостерігати за цими комахами восени, роблячи про них записи, прочитати про бджілок у додатковій літературі. тепер я знаю, що бджілка є невтомною робітницею, яка дарує людям мед. коли вони готуються до зими, то не у сплячку. коли стає занадто холодно, вони просто стають менш рухливими та гріються одна об одну. хід проекту що я буду робити: спостерігати за життям бджіл, аналізувати його, робити висновки і демонструвати результати своїх напрацювань однокласникам. послідовність моїх дій(план): 1.відвідання пасіки. 2.фотографування бджіл та спостереження за ними. 3.робота з підручником. 4.створення презентації. 5.демонстрація роботи однокласникам. разом зі мною цей проект будуть робити: ще троє моїх однокласників (перерахувати). потрібні такі матеріали та інструменти: фотоапарат, підручник, комп’ютер для створення презентації.
Общее количество учеников во всех трёх классах равно 28+24+20 = 72. Так как 72 делится на 3, то равенство количества учеников во всех трёх классах возможно - в каждом классе будет по 72/3 = 24 ученика.
Из условия задачи не ясно, сколько переводов из класса в класс допускается - один или два (три перевода и более могут быть заменены эквивалентными одним или двумя), поэтому вторую часть задачи решим исходя из более жёсткого ограничения (один перевод):
Задача имеет решение, например, для троек:
21, 25, 29
21, 26, 31
19, 22, 25
20, 21, 22
и много других.
Третью часть задачи решим исходя из более мягкого ограничения (два перехода):
Задача не имеет решения, например, для троек:
21, 22, 24
22, 25, 27
23, 25, 28
и так далее (во всех указанных случаях общее число учеников не делится на 3).
Указанные ответы во второй и третьей части универсальны - годятся как для жёсткого, так и для мягкого ограничения (при сдаче решения про эти ограничения лучше вообще не упоминать, они даны только для разъяснения)
Общее количество учеников во всех трёх классах равно 28+24+20 = 72. Так как 72 делится на 3, то равенство количества учеников во всех трёх классах возможно - в каждом классе будет по 72/3 = 24 ученика.
Из условия задачи не ясно, сколько переводов из класса в класс допускается - один или два (три перевода и более могут быть заменены эквивалентными одним или двумя), поэтому вторую часть задачи решим исходя из более жёсткого ограничения (один перевод):
Задача имеет решение, например, для троек:
21, 25, 29
21, 26, 31
19, 22, 25
20, 21, 22
и много других.
Третью часть задачи решим исходя из более мягкого ограничения (два перехода):
Задача не имеет решения, например, для троек:
21, 22, 24
22, 25, 27
23, 25, 28
и так далее (во всех указанных случаях общее число учеников не делится на 3).
Указанные ответы во второй и третьей части универсальны - годятся как для жёсткого, так и для мягкого ограничения (при сдаче решения про эти ограничения лучше вообще не упоминать, они даны только для разъяснения)