А зачем это нужно? Если играть партию на басе, то можно и по скрипичному. Просто играть на октаву или две ниже. А если для записи, то просто опустить все ноты на одну линейку (на один тон) вниз. Поясняю - скрипичный ключ "соль", а басовый "фа". Разница в 1 тон. На примере ЛЯ 1-й октавы. Ля 1-й находится между 2 и 3-й линейкой в скрипичном. Опускаем - Ля малой между 1 и 2-й в басовом. Ре 2-й октавы на 4-й линейке в скрипичном. Ре малой на 3-й линейке в басовом. Так и остальные. При такой записи фактическая транспозиция на 2 октавы вниз.
ответ: Жээнбай «Уркуя», «Аталар аттуу симфониялык поэмаларын, чон симфониялык оркестр үчүн «Балалык жөнүндө эскерүү», вокалдык-симфониялык чыгармасын, «Ата бейит». «Каныкейдин көз жашы» аттуу кошоктору Манастын 1000-жылдыгына карата добулбас жана аралаш хор үчүн жазган. «Айкөл Манас», симфониялык оркестрдин коштоосунда «Сенсиңби, согуш сенсиңби» деген эки хору жана акапелла хору үчүн «Согуш деген эмне» , аялдардын aкапелла хору үчүн «Эстеликтер сүйлөйт» ж. б. хорлору, фортепьяно үчүн «Үч кербез», фортепьяно үчүн сюитасы, «Достук вальсы», «Эне жөнүндө », «Эне», «Мекен» деген ырлары чыгармалары менен улуттук профессионалдык музыканын өнүгүшүнө бараандуу салымын кошту. Ардак грамоталар менен сыйланат.
А зачем это нужно? Если играть партию на басе, то можно и по скрипичному. Просто играть на октаву или две ниже. А если для записи, то просто опустить все ноты на одну линейку (на один тон) вниз. Поясняю - скрипичный ключ "соль", а басовый "фа". Разница в 1 тон. На примере ЛЯ 1-й октавы. Ля 1-й находится между 2 и 3-й линейкой в скрипичном. Опускаем - Ля малой между 1 и 2-й в басовом. Ре 2-й октавы на 4-й линейке в скрипичном. Ре малой на 3-й линейке в басовом. Так и остальные. При такой записи фактическая транспозиция на 2 октавы вниз.
ответ: Жээнбай «Уркуя», «Аталар аттуу симфониялык поэмаларын, чон симфониялык оркестр үчүн «Балалык жөнүндө эскерүү», вокалдык-симфониялык чыгармасын, «Ата бейит». «Каныкейдин көз жашы» аттуу кошоктору Манастын 1000-жылдыгына карата добулбас жана аралаш хор үчүн жазган. «Айкөл Манас», симфониялык оркестрдин коштоосунда «Сенсиңби, согуш сенсиңби» деген эки хору жана акапелла хору үчүн «Согуш деген эмне» , аялдардын aкапелла хору үчүн «Эстеликтер сүйлөйт» ж. б. хорлору, фортепьяно үчүн «Үч кербез», фортепьяно үчүн сюитасы, «Достук вальсы», «Эне жөнүндө », «Эне», «Мекен» деген ырлары чыгармалары менен улуттук профессионалдык музыканын өнүгүшүнө бараандуу салымын кошту. Ардак грамоталар менен сыйланат.
Объяснение: