Позиция: «Я считаю, что совесть должен быть у всех.Зависит от качества воспитания родителей.
Совесть-это чувство ответственности.»
Обоснование: «Потому что советь не дано с рождения,а проявляется позже...Источник:Родители и учителя»
Подтверждение: « Я могу это подтвердить…
Совесть заставляет нас задуматься над своими поступками,действиями.К примеру воспитанный человек сдерживается обманывать человека,т.к совесть не допускает»
Следствие : «Следовательно совесть-Чувство ответственности за своё поведение перед близкими людьми,окружающими»
Номогенез (грек. nomos – заң және генез) – тірі табиғаттың тарихи дамуы ішкі заңдылықтар негізінде жүзеге асады деген эволюциялық көзқарас.
“Номогенез” терминін 1922 ж. Л.С. Берг ұсынған. Осыған дейін органик. дүниенің эвол. дамуы барысында, қолдан сұрыптау арқылы, әр түрлі тіршілік жағдайларына сәйкес бейімді түрлердің пайда болатынын анықтап, өсімдіктер мен жануарлар эволюциясында ең маңызды нәрсе – табиғи сұрыпталу деп келген дарвиншілдік ілімді жоққа шығарып, Берг “тіршілікте бір мақсатқа жету үшін әуелден сәйкестік принцип тән” деп атап көрсетті.
Объяснение:
Позиция: «Я считаю, что совесть должен быть у всех.Зависит от качества воспитания родителей.
Совесть-это чувство ответственности.»
Обоснование: «Потому что советь не дано с рождения,а проявляется позже...Источник:Родители и учителя»
Подтверждение: « Я могу это подтвердить…
Совесть заставляет нас задуматься над своими поступками,действиями.К примеру воспитанный человек сдерживается обманывать человека,т.к совесть не допускает»
Следствие : «Следовательно совесть-Чувство ответственности за своё поведение перед близкими людьми,окружающими»
Номогенез (грек. nomos – заң және генез) – тірі табиғаттың тарихи дамуы ішкі заңдылықтар негізінде жүзеге асады деген эволюциялық көзқарас.
“Номогенез” терминін 1922 ж. Л.С. Берг ұсынған. Осыған дейін органик. дүниенің эвол. дамуы барысында, қолдан сұрыптау арқылы, әр түрлі тіршілік жағдайларына сәйкес бейімді түрлердің пайда болатынын анықтап, өсімдіктер мен жануарлар эволюциясында ең маңызды нәрсе – табиғи сұрыпталу деп келген дарвиншілдік ілімді жоққа шығарып, Берг “тіршілікте бір мақсатқа жету үшін әуелден сәйкестік принцип тән” деп атап көрсетті.