1. Спишите, вставляя пропущенные буквы, раскрывая скоби, расставляя пропущенные знаки препинания. Подчеркните выделен
ные слова как члены предложения.
I. 1. Что (бы) полюбить музыку, надо прежде всего ее слушать,
Шостакович) 2. Музыка так (же), как и поэзия, глубоко трога
меня. (Р. Роллан) 3. Цель музыки
возбуждать душевные волне-
а, и сама она так (же) вдохновляется ими. (Ж. Санд) 4. Я желал,
(бы) музыка моя распространилась, что (бы) увеличивалось чи
людей, любящих ее. (П. И. Чайковский)
I. 1. (Не) смотря на это слушатель должен воспринимать мело-
не как набор звуков, а как единое целое. 2. Поп-рок (в) отличи.
болк-рока использует всевозможные эффекты и аранжировки.
в) следстви... наличия в этой музыке синтезатора в ней присут-
от зацикленные музыкальные фразы.
2. Спишите предложения, расставляя недостающие знаки препи-
күз келді. Күн суыта бастады, аспанда бұлт каптады. Жаңбыр жауады. Жапырактар сарғайып жерге түсіп жатыр. Окушылар да жылы киіне бастады.
КЫС
Кыз келді. Кыс айлары желтоксан, каңтар, акпан. Адамдар кыстыгүні жылы киінеді. Әр жыл мезгілінін оз мейрамы бар. Кыста Жаңа жылды карсы аламыз.
КОКТЕМ
Коктем келді. Жер күндіз жібиді, кешке катады. Осы аптада ауа райы жылынды. Озендерде сең жүре бастады. Наурыз айында күн кобінесе бұлтты болады.
ЖАЗ
Жаз келді. Біз кешке жаяу кайттык. Аспан таза, күн ашык болды. Онда торғай, кокек, бұлбұл бар. Таудын етегінде терек, емен, кайын осіп тұр. Жаңбыр жаумады, күн ашык болды.
Черногорияда (1862) көтерілістің тұншықтыр- қатысты және Критта (1867). 1867 жылы - майор, 1873 жылдан полковниқ.
1873 жылдан оқытты, несколько ғылыми еңбектерді жазып қойды. 1874 жылдан әскери академияның вице-директор және бригадалық генерал. Султана Әбділді-Әзиз (1876 мамыр), дивизиондық генерал тайдыр- қатысты.
Бол- болжамды қолбасшымен түріктің қосындарының Боснии және Герцеговинада және ара түп сербо-черногорско-турецкой соғысының 1876-1878 жылда Черногорияға деген оның атойының басқарды.